Subject: FW: Hiiumaa elektriühenduse REP töörühma liikmed
From: "Kliimaministeerium info - KLIM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Kateriin Ambrozevits - MKA" <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Aug 2026 15:05:12 +0300

Tere

Edastame info vastavalt kuuluvusele Majandus- ja 
Kommunikatsiooniministeeriumile.

Lugupidamisega

Kliimaministeerium

From: Kateriin Ambrozevits - MKA <[email-masked]>
Sent: Monday, August 31, 2026 2:53 PM
To: Kliimaministeerium info - KLIM <[email-masked]>
Cc: Agnes Lihtsa - MKM <[email-masked]>
Subject: Hiiumaa elektriühenduse REP töörühma liikmed

Tere

Muinsuskaitseameti nimel palun Hiiumaa 110kV elektriühenduse riigi 
eriplaneeringu ja keskkonnamõju strateegilise hindamise töörühma arvata:

*	Arheoloogiapärandi osas Helena Kaldre (arheoloogiapärandi osakonna 
juhataja, [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> , 58875384) ja Maili Roio 
(allveearheoloogia nõunik, [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> , 5572041) ning

*	Ehituspärandi osas Kateriin Ambrozevits (ehituspärandi nõunik, 
[email-masked], 53821873).

Kavandataval tegevusel on ulatuslik ruumiline mõju ja potentsiaal mõjutada 
nii maa- kui veealust arheoloogiapärandit olulisel määral ning samas on 
tegevuse mõjud arheoloogiapärandile ja ehituspärandile väga eriilmelised. 
Kultuuripärandi säilimise tagamiseks palume töörühma koosseisu arvata kolm 
liiget.

Heade soovidega,

Kateriin Ambrozevits
ehituspärandi nõunik
Ehituspärandi osakond
Muinsuskaitseamet
53821873
www.muinsuskaitseamet.ee <https://www.muinsuskaitseamet.ee>

Hoiame koos kultuuripärandit

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te 
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata 
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun 
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide 
lisadega.