Subject: Detailplaneeringu algatamine_Alatskivi alevik, Tuleviku ja Mänguvälja
From: Raimond Võimre <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Peipsiääre Vallavalitsus <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Jun 2025 14:54:17 +0300

Tere

Peipsiääre Vallavalitsus annab teada, et Peipsiääre Vallavalitsuse
19.06.2025 korraldusega nr 311 algatati Alatskivi alevikus Tuleviku ja
Mänguvälja kinnistute ning lähiala detailplaneering, kinnitati
lähteülesanne ning jäeti algatamata keskkonnamõju strateegiline hindamine.

Planeeritav ala hõlmab Alatskivi alevikus asuvat Tuleviku (12601:001:0292,
sihtotstarbeta maa 100%), Mänguvälja (12601:004:0189, üldkasutatav maa
100%), Tartu maantee (12601:001:0193, tarnspordimaa 100%), Kase tn 5a
(58601:001:1188, üldkasutatav maa 100%), Kasumetsa tänav (58601:001:0240,
transpordimaa 100%) ja Lasteaia alajaam (12601:004:0007, tootmismaa 100%)
kinnistuid. Planeeringuala suurus on ca 28600 m². Planeeringu alal paikneb
mänguväljak ning juurdepääsuteed, suur osa kinnistust on haljasala.

Peipsiääre Vallavalitsus soovib Transpordiametilt tehnilisi tingimusi
planeeringu koostamiseks.

Lugupidamisega

Raimond Võimre

ehitus- ja hankespetsialist

Peipsiääre Vallavalitsus

+372 5448 0580

Koduleht <https://www.peipsivald.ee/>  | Facebook
<https://www.facebook.com/PeipsiaareUudised>

Peipsiääre vald – Läänemere kultuuripärl 2025!