Subject: Pükste metsaparanduse hoiutööde kava ja teede korrastamine_kooskõlastamine Transpordiaemtiga
From: <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 09:55:57 +0300

Tere

OÜ Vesine on koostanud RMK tellimusel projekti "Pükste metsaparanduse 
hoiutööde kava ja teede korrastamine" ( töö nr. 2026-04 ) ning esitab selle 
Transpordiametile kooskõlastamiseks.

Kooskõlastamiseks esitatav projekt on alla laetav aadressilt:

https://www.dropbox.com/scl/fi/zpfcion6xdqh5kk47kb2h/2026_04_P-kste-metsaparandus-ja-teed_Projekt.pdf?rlkey=cz5f4k0lpaidwaeio7b3boye3 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/zpfcion6xdqh5kk47kb2h/2026_04_P-kste-metsaparandus-ja-teed_Projekt.pdf?rlkey=cz5f4k0lpaidwaeio7b3boye3&st=re20ghuz&dl=0> 
&st=re20ghuz&dl=0

Transpordiameti kooskõlastus on vajalik kuna projektis on ette nähtud 
riigimaantee kaitsevööndisse jääva RMK metsatee katte uuendamine

Küsimuste korral julgelt ühendust võtta.

Võimalikult kiiret kooskõlastust ootama jäädes !

Lugupidamisega

Rasmus Suik

55540668

OÜ Vesine