From: "Arne Romanov" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jul 2026 08:50:57 +0300

Tere!

Olen Pirgu küla elanik ja külaseltsi juhatuse liige. Salutaguse tee nr.
109 ja Järlepa tee 110 ristumine on liiklusmärkidega tehtud juhtidele
ohtlikuks lõksuks. Peatee suund on märkidega tähistatud Salutaguse poolt
tulles ja järlepa poolt tulles aga pirgu poolt tulles on märgistus
eemaldatud, mis tähendaks parema käe reegli  kohaldamist. Kas ühe
täiendava märgi olemasolu ei vähendaks õnnetuste juhtumist, või on see
transpordi ameti ametike rahaline kokkuhoid. See märk on seal olnud aasta
kümneid aga seoses uute ametnike nägemustega tehakse liiklus keerulisemaks
ja kulutatakse riigi ( meie) raha oma ideede lahendamiseks. Ristmikule on
paigaldatud mingid postid, mille kasulikust ei ole külaelanikud aru
saanud. Need postid ainult segavad sujuvat liiklust. Kui pirgu poolt ja
salutaguse poolt tulevad autod siis salutaguse poolt tulev peab peatuma,
et otse edasi sõita. Mis on selle korralduse mõte. Võtame niigi kiiruse
maha enne ristumist järlepa teega, kui ristumist  peatee suunaga .

Meie küla elanikud on põõrdunud selgituse saamiseks Teie ametnike poole,
kelle väitel on see liikluskorraldus tehtud külaelanike poolt. Sooviks
teada, kelle poolt selline ettepanek on tulnud. Külaselts ei ole sellist
ettepanekut teinud.

Lugupidamisega,

Arne Romanov

Sergerex OÜ

Tõnismägi 3a, Tallinn

[email-masked]

mob. +372 50 35943