Subject: Tagasiside Tööandjate keskliidult: Tööturumeetmete seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus
From: Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Mar 2026 16:06:26 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Eesti Tööandjate Keskliit edastab tagasiside tööturumeetmete seaduse ja 
sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõule.

Lugupidamisega

Ilona Pallon

Büroojuht/Office manager

Eesti Tööandjate Keskliit

Kiriku 6, 10130 Tallinn

+372 5265 489

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.employers.ee/> www.employers.ee | 
<https://www.facebook.com/Employers.Confederation> facebook/tooandjad | 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-employers'-confederation> 
linkedin/tooandjad |  <https://twitter.com/tooandjad> twitter/tooandjad

Eesti Tööandjate Keskliit ühendab endas peamisi majandusharuliite ja 
paljusid Eesti suurettevõtteid.

Kokku esindab liit otse ja läbi haruliitude rohkem kui 2000 Eesti ettevõtet, 
mis on omakorda tööandjaks 250 000 töötajale. Liit on apoliitiline 
mitteriiklik organisatsioon

 <https://employers.ee/juhtimiskunstiklubi/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 17, 2026 1:42 PM
To: Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>; Eesti Ametiühingute 
Keskliit <[email-masked]>; Teenistujate Ametiliitude Keskorganisatsioon TALO 
<[email-masked]>; Eesti Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>
Subject: Tööturumeetmete seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste 
muutmise seadus

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Tööturumeetmete seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste 
muutmise seadus

Registreerimise kuupäev: 17.02.2026

Registreerimise number: 2-2/584-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee