Subject: Viimane võimalus registreeruda Tartu lastekaitsepäevale "Noor räägib - kas Sa kuulad?" 01.06.2026!
From: "Liisi Parkonen" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 May 2026 12:07:00 +0300

Tartu Noorsootöö Keskus koostöös Tartu 2024 Extended noorte ja
vabatahtlikega on korraldamas traditsioonilist lastekaitsepäeva Tartu
Kesklinnas. Seekordse lastekaitsepäev on alapealkirjaga "Noor räägib - kas
Sa kuulad?".

Kui soovite osaleda tegevustelgiga või muul moel oma asutust nähtavaks
teha(maskotid jms.) siis palun registreerige end lingil:
https://forms.office.com/e/6Pv8wMaxMC.

Sündmus toimub 1. juunil 2026 Tartu kesklinnas kell 13.00-20.00.

Palume registreeruda hljemalt 10.maiks!

Tartu lastekaitsepäev on noortele vanusevahemikus 7-19 pühendatud sündmus,
kus osalejad saavad osa võtta erinevatest tegevustest ja nautida säravate
artistide esinemisi. Nagu ka eelmisel aastal, ootab Tartu Noorsootöö
Keskus, et tegevustelke pakutaks avatud osaluse põhimõttel ning kõik
tegevused oleksid osalejatele tasuta.

Lastekaitsepäeva eesmärk on tõsta teadlikkust laste õigustest ning tuua
pered ja kogukond kokku, et ühiselt tähistada laste tähtsust ja heaolu.
Üritus pakub mitmekülgseid ja kaasahaaravaid tegevusi, mis toetavad laste
arengut ja heaolu. Samal ajal hoiame elus lastekaitsepäeva traditsiooni,
mis rõhutab, kui oluline on laste jaoks  turvaline ja toetav kasvukeskkond
– nii täna kui ka tulevikus.

Palume teil kaasa võtta enda lauad ja toolid/pingid, kui soovite neid
kasutada. Tartu Noorsootöö Keskuselt on neid võimalik laenutada järgmiste
hindadega:
Laud: 4€/tk
Pink: 3€/tk

Telke Tartu Noorsootöö Keskuselt rentida pole võimalik.
Laudade ja pinkide rentimiseks palun võtke ühendust TNTK haldusjuhi
Siimuga.
Telefon: +372 5382 9835
E-posti aadress: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

NB: alates 2022. aasta 3.  juulist peavad kõik Tartu linna avalikus ruumis
sündmuste korraldajad järgima Tartu linna poolt koostatud
keskkonnahoidlike sündmuste korraldamise juhendit, milles sätestatud
miinimumnõudeid peavad järgima ka sündmustele registreerunud
koostööpartnerid.

Juhend on leitav siit: https://tartu.ee/et/rohejuhend

Lisainfo:
Liisi Parkonen

+372 557 1426
[email-masked]
https://tntk.tartu.ee/