Subject: Päring
From: "Grete Kirsimaa" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 11:52:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Terviseamet

Pöördun Teie poole küsimusega, mis puudutab tervishoiuteenuseid pakkuvat
asutust Sinu Kliinik (www.sinukliinik.ee <http://www.sinukliinik.ee> ).
Asukoht: T1 keskus, Peterburi tee 2, 11415 Tallinn.

Sellel asutusel on olemas küll koduleht, kuid kodulehel puudub igasugune
info asutuse ametliku nime või registrikoodi kohta. Kust on ametlikud
andmed selle kliiniku puhul leitavad? Kas sellised andmed ei peaks olema
avalikult kättesaadavad?

Lugupidamisega

Grete Kirsimaa

Vandeadvokaat

A: Tallinn, Tartu mnt 25, III korrus

T: +372 62 62 700

A: Tartu, Ülikooli 2a, III korrus

T: +372 7 300 400

 <http://www.lmp.ee/> www.lmp.ee

Käesolev e-kiri ja selle manused on konfidentsiaalsed ja nende
avalikustamine võib olla keelatud. Kui käesolev e-kiri ei olnud Teile
mõeldud, siis palun kustutage see koheselt koos manustega enda arvutist ja
informeerige sellest e-kirja saatjat. Kui käesolev e-kiri ei olnud Teile
mõeldud, siis pole Teil lubatud e-kirja või selle manuseid kopeerida või
nende sisu teistele isikutele avaldada.

This message and any attachment are confidential and may be privileged or
otherwise protected from disclosure. If you receive this message in error,
please delete this message and any attachment from your system and
immediately notify the sender. If you are not the intended recipient you
must not copy this message or attachment or disclose the contents to any
other person.