Subject: korteriühistu pangaväljavõte nähtavaks
From: "Liisi Langus" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Wed, 12 Mar 2025 12:35:01 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Ühistu liige, korteriomanik  kes ei ole juhatuses, soovib raamatupidajalt
panga kinnitusega kontoväljavõtet, öeldes et isiklikuks tarbeks.

Raamatupidaja ei soovi seda väljastada, kuna tegu on finantsdokumendiga ja
laekumistel on ka teiste isikute andmed nähtavad.

Raamatupidaja pakkus võimalust enda juures paberdokumendiga tutvuda.

Mis alusel tohib ühistu elanik sellise päringu teha ja kas raamatupidajal
on kohustus dokumenti levitada e-posti teel?

Lugupidamisega

Liisi Langus

Dentes AS

Ropka tee 6, Tartu

+372 5288 278          <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.dentes.ee/> www.dentes.ee