Subject: Kontaktid seoses Eesti-Läti neljanda elektriühenduse riigi eriplaneeringu REPi teavitusega
From: "Liisi Printsmann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Jul 2026 15:58:09 +0300

Tere!

Taotlused rahvastikuregistri andmetele juurdepääsu saamiseks esitatakse
selleks eraldi ette nähtud infosüsteemis - rahvastikuregistri andmetele
juurdepääsu menetlemise infosüsteem aadressil https://rr-taotlus.smit.ee/
ja samal eesmärgil on Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi nõunik
seal taotluse ka esitanud. Selle taotluse menetleja on Rahvastikuregistri
seaduse alusel Siseministeerium, kes otsustab rahvastikuregistri andmetele
juurdepääsu andmise avaliku ülesande täitjatele.

KOV-del on õigus rahvastikuregistri andmeid töödelda oma avalike
ülesannete täitmiseks ja kui antud juhul ei ole tegemist KOV-i avaliku
ülesande täitmisega, siis pole ka alust andmeid väljastada.

Lugupidamisega

Liisi Printsmann

rahvastiku toimingute osakond

nõunik

+372 5750 2576

Siseministeerium
Turvatunde looja!

Pikk 61, 15065 Tallinn