Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jul 2026 11:04:01 +0300

Harku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2611371/06588 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Liikva küla 1 // 1a // 2 // 4 // 
Ristikivi tee L1 // Sõrve kergliiklustee L22 // Sõrve kergliiklustee L26 // 
Sõrve kergliiklustee L27 // Sõrve kergliiklustee L32 // Sõrve tee 40 // 58 
// 64 // Vainu // Liikva küla, Lootaguse tee L1 // Lootaguse tee 5 // Mikko 
tänav L1 // Miko tänav // Paju // Päikesekivi tee // Sõrve küla, Loopealse 
põik 16 // Ristikivi tee L2 // Sõrve tee (Veetorustik) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27935049>  (menetlus nr: 
557809), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (HEDDY ESTAM) poole.