Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Dec 2024 09:36:00 +0200

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/14861 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Aruküla alevik, 11304 
Aruküla-Kostivere tee lõik 11 // 12 // 13 // Sarapiku tee 11 // Sarapiku tee 
lõik 1 // Kurgla küla, 11304 Aruküla-Kostivere tee // Haavamäe, Harju 
maakond, Raasiku vald, Aruküla alevik, 11304 Aruküla-Kostivere tee lõik 13 
// Kurgla küla, 11304 Aruküla-Kostivere tee // Haavamäe (Veetorustik, 
Kanalisatsioonitoru) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: kavandatavad trassid

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27202431>  (menetlus nr: 
464957), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (ARVO TÄKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister