Subject: Riigi sissesõidutee parandamine kinnistutele
From: Rain Rõngelep <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Apr 2025 13:21:38 +0300

Tere,

Oleme Pae Farmer OÜ ja pöördume teie poole murega seoses riigiteelt
kinnistutele sissesõidutee osa parandamisega. Manuses pildid ja eskiis
Juuru alevis olevate maha sõitudega mis on väga halvas seisukorras.
Siinkohal küsin kas meil on õigus paluda tee omanikult, et märgitud 3 maha
sõitu asfalteeritaks ja tehakse sõidetavaks?

1.

	maha sõit kinnistule 24005:002:0687
2.

	maha sõit kinnistule 24005:002:0080
3.

	maha sõit kinnistule 24005:002:0705

Tänan ette!

Lugupidamisega

Rain Rõngelep
Pae Farmer OÜ
+37253432607

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.