Subject: Ed: Projekti kooskõlastamine | MitiProjekt OÜ
From: Harry Mitt - MitiProjekt OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Halmar Heinmets'" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 16:47:02 +0300

Tere

Saadame üldmeilile korduva kooskõlastamise soovi edasi.

Töödega on praegu väga kiire ning seoses Laur Kõivu puhkusega oleks väga
hea, kui keegi saaks selle osa üle vaadata. Tänan!

Kooskõlastamise materjal on allpool olevas e-kirjas.

Lugupidamisega

Harry Mitt
Juhataja

57432790

MitiProjekt OÜ

Saatja: Harry Mitt – MitiProjekt OÜ <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 2. juuli 2026 16:08
Adressaat: 'Laur Kõiv' <[email-masked]>
Teema: Vs: Projekti kooskõlastamine | MitiProjekt OÜ

Tere

Tänan tagasiside eest.

Saadame täiendatud projekti failid kooskõlastamiseks.

Projekti failid asuvad siin lingil:
https://www.dropbox.com/scl/fo/yadz3ue89yblv4s4gwk84/AMEPWnxuzoglb47LxLzZ5
qc?rlkey=iutz53i4cc7khgvjvjk1eiomp
<https://www.dropbox.com/scl/fo/yadz3ue89yblv4s4gwk84/AMEPWnxuzoglb47LxLzZ
5qc?rlkey=iutz53i4cc7khgvjvjk1eiomp&dl=0> &dl=0

Kui vähegi võimalik, palume teil vaadata esitatud materjal üle esimesel
sobival hetkel.

Kuna RB töödega on väga kiire ja me peame selle töö saama ka veel
Elektrilevile esitada. Tänan!

Lugupidamisega

Harry Mitt
Juhataja

57432790

MitiProjekt OÜ

Saatja: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 5. juuni 2026 14:05
Adressaat: Harry Mitt - MitiProjekt OÜ <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Projekti kooskõlastamine | MitiProjekt OÜ

Tere

Vabandan viibinud vastuse pärast.

Edastame tähelepanekud.

*	Palume kajastada projekti asendiplaani osa terviklikult (sh
teekaitsevööndi osa), hetkel kajastub plaanil ainult riigiteega ristumise
osa.
*	Palume esitada asendiplaani osa ka dwg failina (hetkel ainult IKÕ
plaan ja ristmeväljajoonis).
*	Projekti asendiplaanil palume kajastada ka RB Ahekõnnu viadukti
projekt, kuna antud asukohas vahetatakse välja truup, siis palume kaabli
planeerimisel arvestada ka antud truubiga ja projektiga.
*	Projekti materjalides kajastada katete taastamise osa.
*	Asendiplaani joonisel näidata avatud kaevikute kontuurid ka
kaugused kraavi välisnõlvast. Avatud kaevikud (sh puurimiskaevikud) ei
tohi olla tee nõlva alumisele joonele lähemal kui 1,0 m või nõlva
puudumisel teekatte servale lähemal kui 3,0 m, eriti kitsastes oludes
lähemal kui 2,0 m. Avatud kaeviku serva vähim kaugus kraavi välisnõlvast
on 1,0m. Eeltoodud nõude täitmisel tuleb arvestada tehnovõrgu
rajamissügavust ja mulde varisemisnurka (kaeviku sügavus, varisemisnurk
1:1).
*	Kaabli vähim kaugus teemaal olevast truubist ja truubi otsast min
2,0m.
*	Asendiplaani joonistel tuua vähemalt riigitee kaitsevööndi
ulatuses välja tehnovõrgu paigaldustehnoloogia (lahtine või kinnine
meetod), sügavus ning kaitsetoru nõuded iga trassi lõigu kohta.
*	Palume IKÕ plaanilt eemaldada kõrgusarvud.
*	Palume IKÕ kajastada kirjanurk (projekti pealkiri, töö nr
vastavuses seletuskirja tiitellehe ja asendiplaani kirjanurgaga).
*	Kajastada tabel, POS1 tähis jne

Näidis
https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2025-12/Isikliku%2
0kasutusõiguse%20seadmise%20plaan%20%28näidis%29.pdf

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Harry Mitt - MitiProjekt OÜ <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 12, 2026 10:32 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Projekti kooskõlastamine | MitiProjekt OÜ

Tere

Soovime kooskõlastada Elektrilevi 10 kV maakaabelliini ristumise
tugimaanteega seoses Rail Balticu projekti töödega.

Failid asuvad siin lingil:
https://www.dropbox.com/scl/fo/yadz3ue89yblv4s4gwk84/AMEPWnxuzoglb47LxLzZ5
qc?rlkey=iutz53i4cc7khgvjvjk1eiomp
<https://www.dropbox.com/scl/fo/yadz3ue89yblv4s4gwk84/AMEPWnxuzoglb47LxLzZ
5qc?rlkey=iutz53i4cc7khgvjvjk1eiomp&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega

Harry Mitt
Juhataja

57432790

MitiProjekt OÜ