Subject: Pöördumise vorm (Rehmendi OÜ)
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Jun 2025 10:00:49 +0300

Tere

Rehmendi OÜ on täitnud pöördumise vormi.

Teabenõude andmed

Asutus: Põhja Päästekeskus (Harju maakond, sh Tallinn)

Pöördumise sisu: Tere, Rehmendi OÜ taotleb Sotsiaalkindlustusametilt 
tegevusluba rehabilitatsiooniteenuste osutamiseks.Nõutud on Päästeameti 
hinnang. Tegevuskoha aadress Ravi tee 4, Haabneeme, Viimsi vald, Harjumaa. 
Samas majas tegutseb erahaigla AS Fertilitas. Mida peaksime hinnangu 
saamiseks tegema?

Teabenõudja kontaktandmed

Ees- ja perenimi / juriidilise isiku või asutuse nimi: Rehmendi OÜ

Postiaadress: Ravi tee 4, Haabneeme, Viimsi vald, Harjumaa 74001

E-post: [email-masked]

Telefoninumber 5220851

Teabenõude täitmise viis

Suuliselt