Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Jun 2025 00:15:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2511271/16416 aadressile Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, J. 
Sütiste tee 42/1, Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, J. Sütiste tee 
42 (Ajutine moodulhoone, Ajutine Moodulhoone) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: -

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27424984>  (menetlus nr: 
484918), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (ELINA PARVE) poole.