Subject: FW: Tere päevast.
From: "info - MKM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 12:10:00 +0300

_____

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 4. mai 2026 16:12
Adressaat: Ahti Kuningas - MKM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Tere päevast.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Teile hr. Kantsler.

Saadan päringu teele küsimusega, kas teie ministeeriumist on võimalik
saada ka toetust taotleda, kui tegu oleks suurte taaskasutuse fännidega,
kes teevad käsitööd just sellistest materjalidest ja see läheb heategevuse
tarbeks  .

Ei oska kuskile taotleda enam, sest ei tea kus kohast jagatakse ja mille
tarbeks jagatakse, tutvusi pole, tagatubades ei käe. Saaviks ikka
reaalsete tegevuste ja vajaduste tarbeks nagu kõik need 35 aastat , mis
meil seljataga tegevuste osas. Seltskonnaks puuetega lastega pered –
eakateni välja, kõik kes sinna vahele mahuvad.

Tänan ette, kui oskate mulle vastata, MTÜ Peretugikeskus Vanaema Juures
tegevjuht Anne Raadik