Subject: palve lisada allkirjanäidise tunnistuste (apostille’de) registrisse
From: "Natalja Maslennikova" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jun 2026 22:12:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

olen eesti keele - vene keele vandetõlk Natalja Maslennikova. Ma sooviksin 
vormistada apostilli vandetõlgi kutsetunnistusele. Kutsetunnistus on 
allkirjastatud Urmase Reinsalu poolt, aga tema allkirjanäidis puudub 
tunnistuste (apostille’de) registris.
Notariaadiseaduse § 44-2 lõike 2 kohaselt saadab avalikke dokumente 
väljastav asutus omal algatusel või Notarite Koja nõudmisel pitserinäidised, 
samuti avalikke dokumente allkirjastavate isikute allkirjanäidised ja andmed 
allkirjastaja nime, ametinimetuse ning ametis oleku aja kohta Notarite Koja 
poolt kehtestatud vormi ning saatmise viisi järgides Notarite Kojale.
Notari selgituste kohaselt võin ise pöörduda Ministeeriumi poole palvega 
saata ministri allkirjanäidise.
Minu kutsetunnistus on avaldatud Justiits- ja Digiministeeriumi veebilehel:
https://www.justdigi.ee/kohtud-ja-oigusteenused/elukutsed/vandetolk#vene
Kutsetunnistus:
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://www.justdigi.ee/sites/default/files/documents/2021-10/natalja_maslennikova.pdf

Palun saata Urmase Reinsalu allkirjanäidise tunnistuste (apostille’de) 
registrisse lisamiseks.

Lugupidamisega

Natalja Maslennikova
eesti keele - vene keele vandetõlk