Subject: Projekti täiendav kooskõlastamine P23099 Kanepi teed
From: "Reio Vesiallik" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 15:51:48 +0200

Tere.

Käesolevaga edastan Transpordiametile täiendavaks kooskõlastamiseks
Riigimetsa Majandamise Keskuse tellimusel OÜ Reaalprojekt poolt töö nr
P23099 mahus koostatud Palutaja tee uuendamise ning rekonstrueerimistööde
projekti.

Käesolevas tee uuendamise projektis ei ole kavandatud mahasõidu rajamist
riigiteele, kuid Palutaja tee uuendustööde algus jääb riigitee
kaitsevööndisse.

Palutaja tee – EH02 (teeregistris metsatee nr 3540010) uuendatav lõik saab
alguse kohalikult erateelt nr 3540049 Orava tee vahetult riigitee 18127 ja
Orava tee ristmiku piirkonnas.

Lugupidamisega, Best regards

Reio Vesiallik

Projektijuhtimise grupijuht, Project Management Group Manager

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 5280 504

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>

From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Sent: reede, 22. november 2024 11:43
To: Reio Vesiallik <[email-masked]>
Subject: RE: Metsalille tee ristumiskoht riigiteega

Tere,

Transpordiamet on kooskõlastanud OÜ Reaalprojekt töö nr P23099 „Metsalille
tee ristumiskoht riigiteega, põhiprojekt“.

Oleme sõlminud Riigimetsa Majandamise Keskusega (RMK-ga) riigitee nr 18118
Karilatsi-Heisri tee km 7,0 ristumiskoha ehitamise lepingu.

Leping on sõlmitud 19.11.2024.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.