Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Apr 2026 08:42:25 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2511271/20532 aadressile Harju maakond, Saku vald, Männiku küla, 
Tallinna-Rapla raudtee 40002 (Truup/tunnel CU0787) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja Skepast&Puhkim OÜ (registrikood 
11255795) esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) 
ehitisregistri kaudu ehitusloa taotluse nr 2511271/20532 Harju maakonda Saku 
valda Männiku külasse Rail Balticu truup/tunneli CU0787 ehitamiseks. Truup 
paikneb Männiku rabas Rail Balticu trassil (PK 6+065) ning on mõeldud 
loomade läbipääsuks ning vee juhtimiseks. Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 
7 p 1 edastab TTJA ehitusloa menetluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27824171>  (menetlus nr: 
500497), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MARI MALTIS) 
poole.