Subject: Pedaja VK projekti muudatuse kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Aug 2025 16:43:03 +0300

Tere

AS EMAJÕE VEEVÄRK tellimusel uuendab KESKKOND & PARTNERID OÜ Värska alevikus 
Pedaja tn vee- ja kanalisatsioonitorustike projekti. Projekti aluseks on 
Keskkond & Partnerid OÜ poolt 2023 a. koostatud samanimeline põhiprojekt, 
millele on väljastatud ka ehitusluba. Toona oli Tellijaks Setomaa Haldus OÜ. 
Käesolevalt on varasemalt kooskõlastatud projektis tehtud torustiku 
asukohamuudatus 18179 Värska sanatooriumi tee kõrvalmaantee alas. Samuti on 
projektlahendus viidud vastavaks AS Emajõe Veevärk nõuetega.

Eeltoodust tulenevalt palun kooskõlastada muudatusega projekt "Pedaja tn 
vee- ja kanalisatsioonitorustikud" (töö nr 018/2025). Võimalusel suunata 
projekt kooskõlastamiseks hetkel kehtiva kooskõlastuse väljastajale Peeter 
Uibole.

Lugupidamisega,

Merilin Lilo
GSM: +372 56 928 354
Tel: +372 7 330 350
E-mail: [email-masked]

Keskkond & Partnerid OÜ
Vasara 50
50113 Tartu