Subject: C-777/26
From: <[email-masked]>
To: "Mari-Liis Kupri - KLIM" <[email-masked]>, "Triin Nymann - KLIM" <[email-masked]>,Eda Pärtel - KLIM <[email-masked]>, "Ave Henberg - KLIM" <[email-masked]>, "Elina Lehestik - KLIM" <[email-masked]>, "Kliimaministeerium info - KLIM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kristo-Taavi Ruus - RAM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Aug 2026 15:50:52 +0300

Adressaadid: [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/449
Kohtuasja number: C-777/26
Vastuse kuup�ev: 02.09.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kaupade vaba liikumine; siseturg; s�iduki registreerimine; 
s�idukim��jale v�ljastatud v�lisriigi numbrim�rkide kasutamine; teenuste 
osutamise vabadus
�iguslikud vormid: ELTL artikkel 34; ELTL artikkel 35; ELTL artikkel 36

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8965

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium