Subject: Ed: TV3 saatest Laser/ eksosoom
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 14:49:47 +0200

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 23. september 2024 15:40
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: TV3 saatest Laser/ eksosoom

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Tegeleme Laseri telesaates eksosoomi nimelise ainega, mis on maailma 
ilusalongides ja ka Eestis populaarne ning seda kasutatakse mikronõelumises 
ja mesoteraapias.

Meieni on jõudnud info, et mitmed riigid ei kasutada seda ilutööstuses kuna 
pole müügilubasid ning pole veel piisavalt katsetatud, kas Eestis on see 
aine müügiloa saanud ja selle kasutamine legaalne?

Parimatega

Piret

Laseri toimetaja

50 76599