Subject: FW: K-Projekt AS töö nr 24113 Elektrilevi lahendused
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 15:55:07 +0300

From: Elle Tamm
Sent: Monday, May 11, 2026 3:34 PM
To: Karel Vergi | K-Projekt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; '24113' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: K-Projekt AS töö nr 24113 Elektrilevi lahendused

Tere,

Transpordiamet kooskõlastab K-Projekt AS töö nr 24113 „Riigitee 11 (E265)
Tallinna ringtee km 34,0 – 38,0 Valingu-Keila“ koosseisus elektrivõrgu
projekteerimise koostöölepingu nr 491440 alusel Hepta Group Energy OÜ
poolt koostatud Elektrilevi võrgu ümberehituse projektlahendused.

Lugupidamisega

Elle Tamm

Projekteerimise üksuse projektijuht

+372 5597 6476

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Transpordiamet