Subject: Avaliku ürituse kooskõlastus - 29.05.2026
From: Coop Põlva <[email-masked]>
To: Põlva Vallavalitsus <[email-masked]>, <[email-masked]>,PÄA Lõuna <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Kristo Anderson" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 16:59:12 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp. Põlva Vallavalitsus

Lp. Politsei- ja piirivalveameti Lõuna prefektuur, Lõuna Päästekeskus ja 
Kagu Ühistranspordikeskus

Edastame kirja lisas avaliku ürituse kooskõlastuse.

Seoses Põlva Päevadel toimuva kogukondliku meelelahutusüritusega 
„Motoriseerimata sõidukite mäest laskumine“ korraldamisega Põlva kesklinnas 
29.05.2026 kell 17.45 – 19.00 taotleme Põlva Vallavalitsuselt luba avaliku 
ürituse korraldamiseks ja liikluskorralduse muutmiseks vastavalt 
liiklusskeemile.

Kirjale on lisatud kooskõlastus koos lisadega (ürituse loa taotlus, 
liiklusskeem ning tänava ajutise sulgemise taotlus).

Liina Jõgeva
Coop Põlva Tarbijate Ühistu
Aasa tn 1, Põlva
Põlva maakond 63304, Eesti
+372 5104 355 / lühinr 641
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.cooppolva.ee/> www.cooppolva.ee

 <http://www.facebook.com/cooppolva> www.facebook.com/cooppolva

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.