Subject: Vormsi ringtee T1 ja Mõisapargi piiride kättenäitamise kutse
From: "Krista Rautsik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jun 2026 11:39:36 +0300

Tere

Saadan Teile maamõõtja Lauri Nõukas palvel Vormsi ringtee T1
(90701:002:0002) ja Mõisapargi (90701:002:0364) katastriüksuse piiride
kättenäitamise kutse. Palun andke kindlasti teada oma osalemisest või
mitteosalemisest.

Täiendavate küsimuste korral võtke ühendust maamõõtjaga:
Lauri Nõukas
Kutse nr 162572
Litsentsi nr 686
Tel: 372 5016157
[email-masked]

Kutse manuses.

Lugupidamisega,

Krista Rautsik

Katastritööd

Tel +372 514 7953

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee