Subject: Pikendame EAP registreerimist 2. aprillini
From: "Eesti Arstide Liit" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Mar 2024 17:16:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	

Head kolleegid ja koostööpartnerid!

Arstide päevadele registreerimist on pikendatud 2. aprillini. 
 
See on nüüd päris viimane võimalus, mis kestab 2. aprilli südaööni ja
mitte kauem!
Palun ostke ära ka peopiletid ja pange end kirja töötubadesse, kes
soovivad.

Konverentsikava, kogu info ja registreerimine siin

Sel aastal tähistame EAP 30. juubelit! 30 aastat tagasi, 1994. aastal
korraldas Eesti Arstide Liit Tartus esimesed Eesti Arstide Päevad. Tänavu
toimuvad need 30. korda.

Konverents ja meditsiinifirmade näitus toimuvad 11.-12. aprillil Hiltoni
hotelli konverentsikeskuses, pidu 11. aprilli õhtul Kruiisiterminalis.

Sessioonid 
*   Mitu nahka saab võtta arstilt? 
*   Fookuses on sisemeditsiin 
*   Miks ja kuidas jõuda personaliseeritud meditsiinini? 
*   Patsiendikeskne vähiravi 
Paralleelsessioonid 
*   Esmaabi nii tööl kui tänaval – kordamine on tarkuse ema 
Koos esmaabi sessiooniga toimuvad ka töötoad, kuhu on eraldi
registreerimine. Osa võtta saavad ainult konverentsile registreerunud
osalejad. 
*   Uus vastutuskindlustuse seadus ja patsiendiohutuse süsteem 
*   Keelebarjäär võõrkeelse patsiendiga suhtlemisel 
Osalejate registreerimine kuni 2. aprillini.
Osavõtutasu tuleb ära maksta kohe registreerimise käigus, soovijad saavad
ka arve alla laadida. Võimalik on tellida ka e-arve tööandjale (sel juhul
ei pea kohe makselingi kaudu maksma). Registreering hakkab kehtima pärast
osavõtu eest tasumist. 
Kui registreerimisel või maksmisel tekib tehniline tõrge, siis palun
teatage [email-masked]  
Konverentsil esinejad ja korraldajad ning kutsutud külalised ei pea
kodulehe kaudu registreeruma. 

Kohtume arstide päevadel!
 
EAP korraldajate nimel lugupidamisega
Katrin Rehemaa