Subject: FW: Avaliku teabe seaduse ja teiste seaduste muutmise eelnõu
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 May 2026 13:12:22 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, May 4, 2026 1:06 PM
To: Eesti Advokatuuri IP/IKT komisjon <[email-masked]>; Eesti 
Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked]>; Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate 
Assotsiatsioon <[email-masked]>; Notarite Koda <[email-masked]>; Kohtute 
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute 
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute 
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Info - TTJA <[email-masked]>; Eesti Liikluskindlustuse Fond 
<[email-masked]>; ejl <[email-masked]>; Eesti Andmekaitse Liit 
<[email-masked]>
Subject: Avaliku teabe seaduse ja teiste seaduste muutmise eelnõu

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Palume Teil esitada arvamused eelnõu kohta hiljemalt 24.05.2026.a.

Link EIS-i: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/ecf08e3d-d5ad-4ec3-82c5-7b6eeeb13964

Pealkiri: Avaliku teabe seaduse ja teiste seaduste muutmise eelnõu

Registreerimise kuupäev: 01.05.2026

Registreerimise number: 8-1/3533-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee