Subject: Eelinfo - 7.10.2025 kl 14:00 - Tsiviilkriisi ja riigikaitse seaduse eelnõu 668 SE arutelu
From: "Helgi Kundla" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kristi Purtsak - RK" <[email-masked]>
Cc: Nikita Panjuškin - SOM <[email-masked]>, "Tea Varrak - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Sep 2025 16:17:42 +0300

Tere!

Riigikogu sotsiaalkomisjon planeerib arutada teisipäeval 7.10.2025 kl
14.00 koos riigikaitsekomisjoniga tsiviilkriisi ja riigikaitse seaduse
eelnõu
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/679eeee7-62b9-4817-a660-7
45e6642a8d9/Tsiviilkriisi%20ja%20riigikaitse%20seadus/> 668 SE.

Sellega seoses ootame komisjonide ühisele istungile Sotsiaalministeeriumi,
Sotsiaalkindlustusameti, Terviseameti ja Riigikantselei esindajaid.

Lugupidamisega

Helgi Kundla

Nõunik

Riigikogu sotsiaalkomisjon

T: +372 631 6491

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee