Subject: FW: Sotsiaalhoolekande seaduse ja tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise seadus (iseseisev õendusabi ööpäevaringsel erihooldusteenusel)
From: "Gerli Liivet" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Cc: "Juhatus" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Jun 2024 11:54:29 +0300

Tere

Eesti Õdede Liit kooskõlastab Sotsiaalhoolekande seaduse ja
tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise seaduse (iseseisev
õendusabi ööpäevaringsel erihooldusteenusel).

Gerli Liivet

Eesti Õdede Liit

Asepresident

From: Info <[email-masked]>
Date: Friday, 31. May 2024 at 14:15
To: Juhatus <[email-masked]>
Subject: Sotsiaalhoolekande seaduse ja tervishoiuteenuste korraldamise
seaduse muutmise seadus (iseseisev õendusabi ööpäevaringsel
erihooldusteenusel)

Sent from Outlook for iOS <https://aka.ms/o0ukef>

  _____

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, May 31, 2024 1:12:13 PM
To: Eesti Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>; MTÜ
Erihoolekandeteenuste Pakkujate Liit <[email-masked]>;
Eesti Sotsiaalasutuste Juhtide Nõukoda <[email-masked]>; Info <[email-masked]>;
Eesti Tegevusjuhendajate Liit <[email-masked]>; Eesti Psüühikahäiretega
Inimeste ja Lähedaste Huvikaitse Liit <[email-masked]>
Subject: Sotsiaalhoolekande seaduse ja tervishoiuteenuste korraldamise
seaduse muutmise seadus (iseseisev õendusabi ööpäevaringsel
erihooldusteenusel)

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu dokument.

Ootame tagasisidet 21.06.2024, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/01619f7f-01c1-4251-a654-2a9
223ed473b

Pealkiri: Sotsiaalhoolekande seaduse ja tervishoiuteenuste korraldamise
seaduse muutmise seadus (iseseisev õendusabi ööpäevaringsel
erihooldusteenusel)

Registreerimise kuupäev: 31.05.2024

Registreerimise number: 1.2-2/58-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee