Subject: Ehte tn. 7 - Heleni kool - Eskiisi tagasiside
From: "Mihkel Annilo" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Marit Aripmann" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Apr 2024 15:54:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Me saime hiljuti projekteerimistingimused Heleni Kooli projekteerimiseks.
Hakkasime koostama eelprojekti, aga kuna meil Linnavaraameti poolt on väga
kriitilised tähtajad, siis soovime küsida teilt arvamust eskiisi kohta,
mida hiljem eelporojektis ja põhiprojektis järgida ning lootes, et
ehitusloa menetlus läheks sujuvalt

Eskiis on manusega kaasas.

-- --

Lugupidamisega

____________

Mihkel Annilo

Projektijuht
 <tel:+37255672301> (+372) 556 72 301

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

SIRKEL & MALL OÜ | Laki tn 5, 10621 Tallinn, Eesti

 <tel:+3726555480> (+372) 6 555 480 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
<http://www.sma.ee/> www.sma.ee