Subject: Riigihangete seaduse muutmise seaduse eelnõu tagasiside
From: "Raul Aron" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Sep 2025 07:56:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Saadan Eesti Tööandjate Keskliidu tagasiside Riigihangete seaduse muutmise
seaduse eelnõule. Teie 12.09.2025 kiri nr 1.1-10.1/4036-1.

Lugupidamisega,

RAUL ARON

Analüütik-nõunik/ Analyst-advisor

Eesti Tööandjate Keskliit

Kiriku 6, 10130 Tallinn

+372 56475 111

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.employers.ee/> www.employers.ee |
<https://www.facebook.com/Employers.Confederation> facebook/tooandjad |
<https://www.linkedin.com/company/estonian-employers'-confederation>
linkedin/tooandjad |  <https://twitter.com/tooandjad> twitter/tooandjad

Eesti Tööandjate Keskliit ühendab endas peamisi majandusharuliite ja
paljusid Eesti suurettevõtteid.

Kokku esindab liit otse ja läbi haruliitude rohkem kui 2000 Eesti
ettevõtet, mis on omakorda tööandjaks 250 000 töötajale. Liit on
apoliitiline mitteriiklik organisatsioon.