Subject: Re: Sunniraha tasumise teavitus/ettekirjutuse täitmise tõendamine
From: Korteriühistu Majaka 21 <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>, "Eve Look" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Mar 2026 17:46:57 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud päästeameti esindaja

Saime teie saadetud ettekirjutuse  ja sooviksime saada täiendavat 
ajapikendust ettekirjutuse täitmiseks kuni 31.12.2027.
Kui  Majaka 21 keldris teostati paikvaatlus  2020.aasta jaanuaris, siis 
tõdeti ka kohapeal käinud päästeametniku poolt, et  neid  ettekirjutusse 
kirja pandud nõudeid saab  täita maja renoveerimise käigus (läbiviigud, 
keldri uste vahetamine). Kõik teised 2020.a jaanuaris tehtud ettekirjutused 
said koheselt täidetud.
Remonttöödest esmajärjekorras oli meil siiski kogunenud remondifondi 
vahenditest vaja ära vahetada kanalisatsiooni püstakud, nende seisukorrast 
tekkida võiv kahju  oleks olnud suurem probleem.  Paraku ei ole olnud muude 
renoveerimistööde algatamine olnud võimalik  küll koroona ja siis majanduse 
halvenemise ja laenude kallinemise tõttu, omavahendeid ei ole ühistul 
sellisel määral olnud.

Kuna nüüd on veel täiendavalt  lisandunud korteriühistutele nõuded  ka 
kohandada keldrist varjumiskoht, siis on  KÜ Majaka 21  ettepanek, et 
Päästeamet tuleks ja viiks läbi uue ülevaatuse muutunud nõuete valguses ja 
annaks samal ajal ka soovitusi kuidas korraga lahendada nõuetekohase 
varjumiskoha rajamine, et mitte hakata samade keldriruumide sissepääse paari 
aasta jooksul uuesti renoveerima.

Lugupidamisega

Elo Karro
KÜ Majaka 21
tel 56691282

On Mon, Mar 30, 2026 at 12:59 PM Päästeamet <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>