Subject: Ajutise elektriliitumise kooskõlastustaotlus- 2600128 Tartu maakond, Kastre vald, Uniküla, Igevere küla, Kriimani küla
From: "Tammann Siim" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 May 2026 15:07:45 +0300

Tere

Vastavalt Elering AS tellimusele koostab Connecto Infra AS

„Uniküla 330kV alajaam“  projekti.

Sellega seoses on vaja ajutist elektriliitumist.

Manuses kooskõlastustaotlus ja ajutise elektriliitumise projekti
materjalid.

Palume Transpordiameti kooskõlastust ajutise elektriliitumise projektile.

Lugupidamisega

Siim Tammann

Projekteerija

Suurprojektide osakond

AS Connecto Infra

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5884 3934