Subject: Hinnapakkumise küsimine- Trammi müra- ja vibratsiooniuuring Puhangu, Maneeži ja Hobujaama tänavatel.
From: "Liis Korp" <[email-masked]>
To: <Undisclosed recipients:>
Date: Thu, 13 Mar 2025 15:13:12 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet kutsub teid osalema ostumenetluses,
mille eesmärk on teostada müra- ja vibratsiooni uuringud seoses
trammiteedest tulenevate häiringutega erinevates asukohtades ning
Pelguranna trammitee asukohaalternatiivide osas ning pakkuda välja
võimalikke leevendusmeetmeid normtasemete ületamise korral.

Palun saatke digiallkirjastatud pakkumus hiljemalt  19. märts 2025
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Liis Korp

välisõhu ja keskkonnamüra  spetsialist

keskkonnahoiu osakond

Harju tn 13, 10130 Tallinn

+372 5190 9128