Subject: Projekteerimistingimuste andmine katastriüksuse 52001:005:1130 ja katastriüksuse 52001:004:0772 Paslepa küla / Pasklep elektriliitumiste projekteerimiseks
From: <[email-masked]>
To: Hepta Group Energy OÜ <[email-masked]>, "Imatra Elekter AS" <[email-masked]>, "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Feb 2025 11:29:39 +0200

Tere!

Teile on saadetud Lääne-Nigula Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument Projekteerimistingimuste andmine katastriüksuse 
52001:005:1130 ja katastriüksuse 52001:004:0772 Paslepa küla / Pasklep 
elektriliitumiste projekteerimiseks, mis on registreeritud 26.02.2025, 
numbriga 7-7/25-59.

Dokument avaneb DigiDoc Client programmi abil, mille saab arvutisse tasuta 
alla laadida kodulehelt https://installer.id.ee/

Kontaktinfo
Lääne-Nigula Vallavalitsus
Haapsalu mnt 6 Taebla 90801, Läänemaa
Tel: +372 4720 300
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.