Subject: Hiiu maakond Hiiumaa vald Nõmba küla Pendi sidekanalisatsioon projekt
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Jun 2025 16:02:55 +0300

Tere

Edastan regimiseks, eelnev 25/9825-1

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Sunday, June 15, 2025 11:23 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: RE: Kattuvad piirid 63901:003:2560 ja 63901:003:2480

Tere

Korrigeeritud.

René Ots

____________________

sideprojekt OÜ

tel: 53 488 135

skype: reneots

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sideprojekt.ee

From: Gunnar Mägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 13, 2025 3:35 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Kattuvad piirid 63901:003:2560 ja 63901:003:2480

Tere

Kui trass jään samale kohale siis km-id peaks olema Riigitee nr 81
kärdla-Käina tee km 8,55-8,61 tehnovõrgu kulgemine teemaaal (väljaviik
olevast sidekaevust) km 8,61-8,65 tehnovõrgu kulgemine tee kaitsevööndis.

Parimat

Gunnar Mägi

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 13, 2025 3:11 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Kattuvad piirid 63901:003:2560 ja 63901:003:2480

From: Lii Lember < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, May 5, 2025 3:46 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc: 'Liis Õunapuu' < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Kattuvad piirid 63901:003:2560 ja 63901:003:2480

Tere

Transpordiamet saab seada ainult enda kinnistule. Kattuvusega alale me
seada ei saa.

Seega sobib pakutud lahendus, et ikõ-ala kuni lähima piirini.

Parimat

Lii Lember

Maade osakond

53088871

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, May 5, 2025 11:48 AM
To: Lii Lember < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: 'Liis Õunapuu' < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Kattuvad piirid 63901:003:2560 ja 63901:003:2480
Importance: High

Tere

Suhtlesime telefonitsi piiriprobleemidest Hiiumaal, Nõmba külas, vt.
asendiplaan manuses.

Maa- ja Ruumiameti andmetel ei saa hetkel nad neid ise korrigeerida,
vastus samuti manuses.

Kas Transpordiamet on nõus IKÕ-alaga kuni esimese lähima piirini, kust
algab kattuv osa? Edasi saaksime seada sundvalduse.

René Ots

____________________

sideprojekt OÜ

tel: 53 488 135

skype: reneots

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sideprojekt.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.