Subject: IPI-2507_PRG_Põrguvälja tee 35-37-39 Juurdepääsu ristmiku projekt kooskõlastamiseks
From: "Marta Payu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Jaak Viitmann" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Mar 2026 16:23:19 +0200

Tere

Saadame vastavalt Transpordiameti kirjale
„v02_TRANSPORDIAMET_7.1-2/25/18872-2 28.11.2025 Väljaminev kiri“
kooskõlastamiseks Harju maakonnas Rae vallas Assaku alevikus Põrguvälja
tee 35, 37 ja 39 kinnistute juurdepääsu ristmiku projekti.

Anname ka teada, et antud kinnistute laohoonete rajamise ehitusloa taotlus
on menetluses (menetlus nr 513812).

Kuna projekti koosseisu kuulub geodeetiline uuring koos pinnasemudeliga,
ei ole võimalik seda otse kirjaga esitada.
Projekt on kättesaadav lingi kaudu:
<https://innopolisinsenerid-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/marta_payu_in
nopolis_ee/IgBL5LEweHyGRqdN27lSNjk7AWpDb0m71Xp3j8NMJxX_u6A?e=9BendL>
2507_PRG_Põrguvälja 35-37-39_Ristmiku projekt

Lugupidamisega

Marta Payu

projektijuht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 59117917

 <http://www.innopolis.ee/> www.innopolis.ee

 <https://teams.microsoft.com/l/chat/0/0?users=[email-masked]>
<https://www.linkedin.com/company/innopolis-insenerid-o-/?originalSubdomai
n=ee>  <https://www.instagram.com/innopolis_engineering/?hl=en>
<https://www.facebook.com/innopolis.engineering>
<https://www.youtube.com/channel/UCVVHcvO0sCWurCJZzaiyFZw>
<https://goo.gl/maps/L6FiUNhLq9PpBkKPA>

 <http://www.innopolis.ee/>

Valukoja 8/1, 11415 Tallinn, Estonia

+372 626 1122

Innopolis Insenerid OÜ