Subject: FW: Kooskõlastuse uuendamine 22-50 Ohukotsu 10kV fiidri rekonstrueerimine
From: "Ivo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Cc: "Arvo Veltri" <[email-masked]>, "Andro Kuuselaas" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Aug 2025 14:13:39 +0300

Tere

Palume päringule tagasisidet. Palume uuendada kooskõlastus. Lahendus ei ole 
muutunud.

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

Stromtec OÜ

56761280

From: Ivo
Sent: Friday, August 8, 2025 1:07 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]>
Subject: Kooskõlastuse uuendamine 22-50 Ohukotsu 10kV fiidri 
rekonstrueerimine

Tere

Projekt oli 2 aastat seisakul, nüüd läheb töösse. Lahendus ei ole muutunud. 
Palun uuendada kooskõlastus.

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

Stromtec OÜ

56761280

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 22, 2022 3:33 PM
To: Ivo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Arvo Veltri 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Elektripaigaldiste projekti nr 22-50_IP4932 kooskõlastus 
riigiteede nr 20141 ja nr 20101 maaüksuste piires ja tee kaitsevööndis 
Raplamaal

Registreerimise kuupäev: 22.11.2022

Registreerimise number: 7.1-2/22/25604-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>