Subject: FW: Kehtna – Räägu kergtee projekteerimine
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Aug 2024 07:56:46 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Artjom Larjušin <[email-masked]>
Sent: Monday, August 19, 2024 1:40 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: Kadi Pihlak <[email-masked]>
Subject: Re: Kehtna – Räägu kergtee projekteerimine

Tere,

Täiendasin eskiisi.

Ohutussaar on paigutatud nii, et ei peaks riigiteed laiendamist ehitada ja
kõik parameetrid vastaksid tee klassile ning sõidukiiruse piirangule antud
lõigul. Lisatud mõõdud ja saare kohta ristlõige.

Palun teie kinnitust, kas eskiislahendus vajab veel täpsustamist või saab
edasi minna projekti vormistamisega.

Lugupidamisega,

Artjom Larjušin

Juhatuse liige, Vastutav spetsialist

RoadArt OÜ

Teede projekteerimine ja nõustamine

MTR reg. nr. EEP004975, EPE001601

Tel: +372 56634050

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

  _____

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, August 15, 2024 11:48 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Kadi Pihlak <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Kehtna – Räägu kergtee projekteerimine

Tere.

Tänan eskiisi eest.

Anname koostöö korras esialgset tagasisidet eskiisi plaanilahendusele, so
eelkõige kergliiklustee paiknemisele riigitee suhtes.

1.	Palume plaanilahendusest parema ülevaate saamiseks lisada
eskiisile mõõdud, sh ohutusriba laius iseloomulikes kohtades.

Täpsustamist vajab sõidutee ja kergliiklustee vahelise ohutusriba laius
lõigul, kus riigiteel kehtib kiirusrežiim 90 km/h, so orienteeruvalt PK
6+70 kuni PK 7+75, et kas ohutusriba laius on normidega kooskõlas.

2.	Täpsustamist vajab ohutussaare laius, st laius peab vastama
normidele. Kuna eskiisis mõõdud puuduvad, siis saare laius hetkel ei selgu
(hinnanguliselt on saar kitsas, ca 1,6m). Palume lähtuda ohutussaare
laiuse valikul normide joonisel 25 „Kergliiklejale kavandatav ohutussaar“
ning tabelis 45 toodust.

Kui plaanilahendus on täpsustunud, saate eskiisi põhjal projekti
koostamisega edasi minna.

P.S. Olen puhkuselt tagasi alates 21.08.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Artjom Larjušin <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 30, 2024 10:47 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Kadi Pihlak
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Kaie Kruusmaa <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kehtna – Räägu kergtee projekteerimine

Tere,

Kehtna Vallavalitsuse tellimusel koostan praegu Kehtna - Räägu kergtee
ehitusprojekti (RH 278505).

Eeldatav kergtee asukoht kulgeb riigiteega nr 15 Tallinna-Rapla-Türi tee
lõigus km 59 - 59,9. Lisaks on planeeritud tähistatud ületuskoht HEPA
tankla piirkonnas.

Meil antud projekti raames on töös praegu eskiislahendus. Varem oli
väljastatud tehnilised tingimused ka TRAMi poolt.

Plaanides on lähiajal korraldada koosoleku koos Transpordiameti
esindajaga, teemaks on Transpordiameti tingimuste ning eskiisi arutamine.
Teeme kokkuleppel kas Vallavalitsuse majas või veebi kaudu.

Andke palun teada kes saaks antud koosolekul osaleda TRAMi poolt ning
sobivad kuupäevad.

Saadan kirjaga TRAMi poolt väljastatud TT ning eskiisi asendiplaan.

Lugupidamisega,

Artjom Larjušin

Juhatuse liige, Vastutav spetsialist

RoadArt OÜ

Teede projekteerimine ja nõustamine

MTR reg. nr. EEP004975, EPE001601

Tel: +372 56634050

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]