Subject: Randvere tee ja Laeva tee ristmiku projekteerimise tehniliste tingimuste taotlus
From: Külli Tulvik <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Milstrand" <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Apr 2025 16:53:57 +0300

Tere!

Pöördume teie poole projekteerimise tehniliste tingimuste saamiseks. Oleme 
ellu viimas Laeva tee 4 kinnistu kehtestatud detailplaneeringut mahus, 
milles see on kehtestatud st me ei taotle juurde ei ehitusõigust ega muud, 
mida ei ole varem detailplabneeringuga kokku lepitud.

Planeeringu käigus tuleb rekonstrueerida valla omandis oleva Laeva tee lõik 
kuni Randvere teeni. Palume Transpordiametil väljastada Laeva tee ja 
Randvere tee ristumise lahendamiseks tehniised tingimused.

Lisame taotlusele Viimsi vallavalitsuse ja Transpordiameti kohtumise 
protokolli, kus seda teemat on käsitletud.

Lugupidamisega

Külli Tulvik

Arendusprojektide konsultant
+372 5136 288

 <http://www.whatif.ee/> WHAT IF |  <http://www.spaces.ee/> FOORUM | 
LINKEDIN <https://www.linkedin.com/in/k%C3%BClli-tulvik/>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wPvCBhDuc9w6XlsFGpT-PRN9Fr44Z34GNFpvy6uOfIdlUbFXTFYlQDpH7a7-ALcw5dgSeYBrmhhKI0>

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed. Juhul, kui Te ei ole 
e-kirja määratud adressaat, palume Teil sellest meile viivitamatult teada 
anda ja e-kiri koos lisadega kustutada. Käesoleva e-kirja loata 
avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle sisu muul viisil 
kasutamine on rangelt keelatud.

The content of this email, including all attachments, is confidential. If 
you are not the intended recipient hereof, please notify us immediately and 
delete this email! Any unauthorized disclosure, copying, distribution or any 
other use of its content is strictly prohibited.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.