Subject: Vastseliina-Pari keskpingeliini rekonstrueerimine etapp 2, Võru vald, Võrumaa.
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>, "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Aug 2025 19:18:12 +0300

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Elektrilevi OÜ tellitud Vastseliina-Pari
keskpingeliini ümberehitustööde projekti. Tööde käigus rajatakse
Vana-Saaluse – Kõo teega paralleelselt ja ristuvalt uued keskpinge ja
madalpinge maakaablid, tee kaitsevööndis asendatakse amortiseerunud
alajaam ning seotakse see vana alajaama madalpingevõrguga.
Ülejäänud lõikudel asendatakse keskpinge õhuliinil paljasjuhtmed kaetud
juhtmetega.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.