Subject: Dokumendiregistris hankelepingute AK-ks määramine
From: "Kadri Leetsaar" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 May 2026 14:21:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan seoses sooviga saada selgust avaliku sektori riigihangete
lepingute avalikustamise või AK-ks seadmise osas.

Meil on olukorrad, kus riigihankel on pakkuja seadnud oma pakkumuse
esildise, mis sisaldab ühikhindasid, ärisaladuseks vastavalt RHS §46prim.
Hankelepingu maksumus avalikustatakse nii avalikult kättesaadavates
vallavalitsuse korraldustes kui ka riigihangete registris pakkujatele.

Sõlmitud hankelepingud on meil hetkel märgidu AK-na, sest allkirjastatud
lepingu lisas on ärisaladusega märgitud kululoend/pakkumuse esildis – kas
selliselt märkimine on korrektne?

Nt.  <https://adr.novian.ee/tartu_vald/dokument/7304735>
https://adr.novian.ee/tartu_vald/dokument/7304735

Küsimus väikeostude kohta, mida ei avaldata riigihangete registris.
Millised osad on õigus määrata AK-ks? Esitatud pakkumus, sõlmitud leping?

Lugupidamisega

Kadri Leetsaar

Arendusosakonna juhataja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

5749 4799