Subject: N25580: NOTAM A0588/25 väljastatud (ID:25580)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Feb 2025 10:10:29 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 25580 alusel, mis saabus meile 14-02-2025 
07:28, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A0588/25
(A0588/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/006/5926N02445E003 A)EETN 
B)2502240400 C)2502241500 D)0400-1039 1101-1500 E)TEMPORARY RESTRICTED AREA 
EER2514 ESTABLISHED DUE TO NDEPENDENCE DAY EVENTS WI: 4000M RADIUS CENTERED 
ON 592601N 0244439E. UNMANNED AIRCRAFT ARE FORBIDDEN TO FLY IN THE ACTIVATED 
AREA WITHOUT PRIOR COORDINATION FROM ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD BOARD. 
PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM +372 5108232. F)SFC 
G)400FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.