Subject: RE: Selgitustaotlus [TGS:3402]
From: "Kirsti Pent" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Jul 2025 18:48:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Uurin, kas olete jõudnud 15.06.25 saadetud KAVSi puudutava 
selgitustaotlusega tutvuda ja millal võiksime vastust oodata. Mõistan, et 
puhkuste aeg, kuid olen siiski tänulik vastuse eest esimesel võimalusel.

Hea meelega olen valmis ka telefoni teel arutama. Palun andke teada, kui 
saame kuidagi omalt poolt kaasa aidata.

Lugupidamisega

Kirsti

Pent

Partner, vandeadvokaat

+372 5341 1175

|

+372 626 4300

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://tegos.legal/> tegos.legal

From: Kirsti Pent | TGS Baltic
Sent: pühapäev, 15. juuni 2025 19:36
To: [email-masked]
Subject: Selgitustaotlus [TGS:3402]

Tere

Palun leidke manuses selgitustaotlus KAVS-i tõlgendamise kohta.

Lugupidamisega

Kirsti

Pent

Partner, vandeadvokaat

Liivalaia 36

,

10132

Tallinn

,

Eesti

Mobiil: +372 5341 1175

,

telefon: +372 626 4300

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tgsbaltic.com/> www.tgsbaltic.com

NB! Tallinna kontor asub uuel aadressil.

​Advokaadibüroo TGS Baltic AS on äritegevuse nõustamisele spetsialiseerunud 
advokaadibüroo Baltikumis. Meie Eesti, Läti ja Leedu kontoris töötab üle 200 
advokaadi.

Konfidentsiaalsusteade. Käesolev e-kiri ja selle manus(ed) on mõeldud üksnes 
e-kirja adressaadile. E-kiri võib sisaldada teavet, mis on privilegeeritud, 
konfidentsiaalne ja/või ei kuulu vastavalt kehtivale seadusele 
avalikustamisele. Kui Te ei ole käesoleva e-kirja adressaadiks või olete 
saanud e-kirja ekslikult, teavitame Teid, et igasugune e-kirjas oleva 
informatsiooni avaldamine, kopeerimine, levitamine on rangelt keelatud ning 
võib olla ebaseaduslik. Sellisel juhul palume Teil viivitamatult teavitada 
saatjat ja kustutada see e-kiri ning manused oma süsteemist. Täname.

​Palun tutvuge meie üldtingimustega veebis 
<http://www.tgsbaltic.com/ee/uldtingimused> 
www.tgsbaltic.com/ee/uldtingimused