Subject: FW: Inimpäritolu materjali seaduse eelnõu kohta arvamuse avaldamine
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Jul 2026 15:05:59 +0300

From: Hanna Maria Kokla - ELVL <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 1, 2026 1:14 PM
To: Jelizaveta Ter-Minasjan - SOM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Inimpäritolu materjali seaduse eelnõu kohta arvamuse avaldamine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Sotsiaalministeerium on algatanud inimpäritolu materjali seaduse
kooskõlastamise (EIS toimiku nr 26-0713). Eesti Linnade ja Valdade Liit
edastab Tallinna arvamuse eelnõule, lisades omavalitsuse esindaja ka
koopiareale.

Lugupidamisega

Hanna Maria Kokla

õigusnõunik

Eesti Linnade ja Valdade Liit
Lõkke 4 | 10122 Tallinn

 <http://www.elvl.ee/> www.elvl.ee |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]