Subject: Tootele ohutuskaardi koostamine ja selle uuendamine
From: "Mailis Saealle SAKRET" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jul 2026 11:55:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Olen uus tehnoloog ettevõttes Sakret OÜ ning alustasin toodete
ohutuskaartide uuendamisega. Tunnen, et mul on vaja rohkem informatsiooni
teatud punktide kohta ning ehk on tulemas ka mõni selle alane koolitus,
kus saaksin osaleda.

Mul on ohutuskaardil selline lahter nagu „Kontrollparameetrid“, mille alla
on kirjutatud vasteks ainult „Eesti Vabariik“, mis ilmselgelt jääb väheks.
Lätis on kirjutatud näiteks samale tootele

„Kontrollparameetrite“ alla „Latvijā noteiktās (AER) pieļaujamās
robežkoncentrācijas darba vidē produkta sastāvdaļām (LR MK noteikumi
15.05.2007 Nr. 325 „Darba aizsardzības prasības saskarē ar ķīmiskajām
vielām darba vietās”): Portlandcenments, Cas Nr. 65997-15-1 AER:
8st.6mg/m3. Kalcija hidroksīds, Cas Nr. 1305-62-0 AER: 8st.5mg/m3.“ Ehk
tõlgituna „Lätis kehtestatud (AER) lubatud piirkontsentratsioonid
töökeskkonnas toote koostisosade puhul (Läti Vabariigi Ministrite Nõukogu
määrus nr 325, 15.05.2007 „Tööohutusnõuded kokkupuutel kemikaalidega
töökohtades”): Portlandtsement, CAS-nr 65997-15-1, AER: 8st.6 mg/m³.
Kaltsiumhüdroksiid, CAS-nr 1305-62-0, AER: 8st.5 mg/m³.”

Mis on Eestis korrektne kirjutada kontrollparameetrite alla?
Kas teil on lähiajal tulemas ohutuskaartide või REACH/CLP teemal
koolitusi, kus saaksin osaleda?

Lugupidamisega

 <http://www.sakret.lv/>

Mailis Saealle

tehnoloog / technologist

+ 372 5306 3477

 [email-masked]

       [email-masked]

 <http://>   <http://www.sakret.ee> www.sakret.ee

 <https://www.facebook.com/SakretLV/?brand_redir=856344057732358>
<https://www.instagram.com/sakret_lv?igsh=aTZtcWpoaHB0N28w>