Subject: Süsteemne teavitus: Eesti täitemenetluse inimõiguste ja Euroopa Liidu õiguse probleem
From: "Renee Prins" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jun 2026 01:13:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame AllService Solutions OÜ nimel süsteemse teavituse Eesti 
täitemenetluse inimõiguste ja Euroopa Liidu õiguse probleemide kohta.

Dokumendis käsitletakse olukorda, kus täitemenetlus ei toimi praktikas 
üksnes võla sissenõudmise vahendina, vaid viib paljud haavatavad inimesed 
tegeliku elatusvõime, pangakonto kasutamise, eluasemekindluse, tervisega 
seotud toimetuleku ja tõhusa õiguskaitse kaotuseni.

Teavitus juhib tähelepanu Euroopa Liidu põhiõiguste harta, isikuandmete 
kaitse üldmääruse, tarbijakaitseõiguse ning Euroopa inimõiguste 
standarditega seotud probleemidele. Eesmärk on algatada sisuline hindamine, 
kas Eesti täitemenetluse praktiline toimimine tagab haavatavatele isikutele 
tegeliku ja tõhusa kaitse või süvendab süsteemselt vaesust.

Palume dokumendiga tutvuda ning hinnata, kas Eesti täitemenetluse süsteem 
vajab sõltumatut inimõiguste ja Euroopa Liidu õiguse alast analüüsi ning 
seadusandlikku reformi.

Manuses: “Teavitus Eesti täitemenetluse süsteemsest inimõiguste ja Euroopa 
Liidu õiguse probleemist”.

Lugupidamisega

Renee Prins
Juhatuse liige
AllService Solutions OÜ

E-post:	 [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Veebileht:	 http://www.allservicesolutionsou.comMobiilne: 
+372 53232670App: 
app.allservicesolutionsou.com <http://this-is-a-sample-url.com>  <http://this-is-a-sample-url.com> 
<http://this-is-a-sample-url.com>  <http://this-is-a-sample-url.com>