Subject: Arvamus Jüri liiklussõlme ümberehitamise PT menetluses
From: <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 23:49:17 +0300

Tere

Saadame osaühingu Probus ja OÜ Orbital Tallinn ühise arvamuse ja seisukohad 
Jüri liiklussõlme ümberehitamise projekteerimistingimuste menetluses (palun 
vt manuses).

Lugupidamisega

Gerd Krieger | Juhataja
 <mailto:[email-masked]> [email-masked] | 
+372 5065 002
OÜ Orbital Tallinn | Hobujaama 4, Tallinn 10151

Käesolev e-kiri on konfidentsiaalne ja mõeldud kasutamiseks üksnes e-kirjas 
nimetatud saajale.
Teile ekslikult saadetud e-kirja palume kustutada ning teavitada selle 
saatjat.

This message contains confidential information and is intended only for the 
recipient named.
If you received this message by mistake, please delete it and notify the 
sender.