Subject: Tondi tn 58, Tallinn
From: "Aljona Hutrov" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: Armand Jürgenson <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Jul 2026 10:29:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tallinna Munitsipaalpolitsei Ametile on laekunud pöördumine, mille
kohaselt on aadressil Tondi tn 58, Tallinn (katastritunnus:
78401:101:2351) haljasalale pargitud mootorsõidukid ilma maaomaniku või
-valdaja loata. Kirjale on lisatud kohapeal tehtud fotod.

Võtsime ühendust sõidukite omanikuga ning teavitasime teda pöördumise
sisust. Sõiduki omaniku sõnul on talle riigivara valitseja, Majandus- ja
Kommunikatsiooniministeeriumi poolt antud luba nimetatud kinnistul
haljasalal sõidukeid parkida ja hoiustada. Meie palvel ei ole sõiduki
omanik seni esitanud kirjalikku luba, lepingut ega muud tõendit, mis
kinnitaks nimetatud õigust.

Seoses eeltooduga pöördume Teie kui riigivara valitseja poole palvega
kinnitada, kas Teie poolt on antud luba nimetatud sõidukite parkimiseks ja
hoiustamiseks aadressil Tondi tn 58, Tallinn asuval haljasalal. Samuti
palume võimaluse korral edastada vastavat luba või muud seda kinnitavat
dokumenti.

Lugupidamisega

Aljona Hutrov

piirkonnatöö ja menetluse osakonna vaneminspektor

Paldiski mnt 48a, 10614 Tallinn

51940811