Subject: Arvamus määruse „Mitteioniseeriva kiirguse ohutuse tagamise nõuded ja hindamise kord“ eelnõu kohta
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, "Ramon Nahkur - SOM" <[email-masked]>
Cc: Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 15:32:34 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
25.08.2025 kirja nr 5.1-1/113-1 „Arvamus määruse „Mitteioniseeriva
kiirguse ohutuse tagamise nõuded ja hindamise kord“ eelnõu kohta“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.itl.ee <http://www.itl.ee/>